اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

لیگ شنا| صدرنشینی پرسپولیس در پایان مرحله دوم هفدهمین دوره

مرحله دوم هفدهمین دوره مسابقات لیگ شنا کشور سال 1398 با پیشتازی پرسپولیس به پایان رسید و تیم‌های شهید هاشمی نژاد مشهد و نفت تهران نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

لیگ شنا| صدرنشینی پرسپولیس در پایان مرحله دوم هفدهمین دوره

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مرحله دوم هفدهمین دوره دوره مسابقات شنای باشگاه‌های کشور سال 1398 جمعه و پنجشبه(11 و 12  بهمن 138) پیگیری و به پایان رسید. 10 تیم حاضر در این مسابقات دو روز باهم به رقابت پرداختند و در پایان مرحله دوم تیم پرسپولیس با درخشش شناگران جوان خود موفق شد با یک پله صعود نسبت به مرحله نخست با 2464 امتیاز در در جایگاه اول قرار گیرد و تیم شهید هاشمی‌نژاد مشهد با اختلاف کمی و امتیاز 2449 دوم شد. تیم  نفت تهران نیز همچون مرحله اول با امتیاز 2096 بر سکوی سوم ایستاد.

رقابت‌های امسال با حضور 10 تیم و در سه مرحله برگزار خواهد شد. برگزاری هر سه مرحله در استخر قهرمانی آزادی تهران و در دو نوبت صبح و عصر پیش‌بینی شده است. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات مرحله سوم و آخر این مسابقات هشتم و نهم اسفند 1398 برگزار می‌شود تا قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.

استخر شهید هاشمی‌نژاد مشهد، آکادمی 9 دی و آزادی ، پرسپولیس ، توسعه شنای البرز، هتل آپارتمان کورش کرمانشاه، کیان شنای گلستان، عقاب نهاجا، مقاومت بسیج، نفت تهران و نفت امیدیه 10 تیم حاضر در هفدهمین دوره لیگ شنای باشگاه‌های کشور هستند.

در حاشیه مرحله دوم این رقابت‌ها سه رکورد در رده های سنی نیز جابجا شد. در ماده 400 متر مختلط انفرادی مهران قاسم زاده موفق شد با ثبت زمان 4:45٫48 رکورد این ماده را بهبود بخشد. همچنین در ماده 50 متر پروانه رده های سنی ماهان مهری پاشکی با زمان 00:25٫89 رکورد این ماده را جابجا کرد. تیم پرسپولیس (علی جبلی- سپهر یاوری – مهران قاسم زاده – متین سهران) با ثبت زمان 8:06٫61 رکورد ماده چهار در 200 متر آزاد تیمی در رده های سنی را جابجا کرد.

رده‌بندی تیمی هفدهمین دوره مسابقات شنا باشگاه‌های کشور تا پایان مرحله دوم: 

پرسپولیس با امتیاز ۲۴۶۴
شهید هاشمی نژاد مشهد با امتیاز ۲۴۴۹
نفت تهران با امتیاز ۲۰۹۶
کیان شنا گلستان  با امتیاز ۱۸۸۹
هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه  با امتیاز ۱۸۸۴
مقاومت با امتیاز ۱۸۵۳
آکادمی ۹ دی و آزادی  با امتیاز ۱۷۸۸
عقاب نهاجا با امتیاز ۱۴۴۴
نفت امیدیه با امتیاز ۱۲۸۹
توسعه شنای البرز با امتیاز ۱۱۷۴

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول